BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009. május 28., csütörtök

ISKOLA

Ez a földi élet egy iskolám,
És milyen sokan tanulunk benne.
Tanít a világ, visszhangzik szava,
Mintha tanítása örök lenne.
És tanít Krisztus élni igazán,
Keresni a békét és követni azt.
Igazság díszlik minden szaván,
Tudománya boldogságot fakaszt!
Értelmet ad e földi életnek,
Bár mily kevesen hallgatják szavát.
Kevesen hisznek a Szeretetnek,
S nem fogadják el a kereszt tanát!
A Krisztus iskolájába járok,
Minden nap új feladatot kapok.
És minden este Ő reá várok,
Hogy vizsgálja át az egész napot!
S olykor sírva borulok Elébe,
Hogy sok hibámat bocsássa meg, 
Törölje ki vérével, tegye félre,
És hálás vagyok, hogy Ő nem vet meg!
Lapjaimon nem tűri a szennyet,
A nagy vizsgán, ha rendbe lesz minden,
Ajándékul adja a szép mennyet,
Azt az országot, ahol trónol Isten!
Hű Mesterem tanít minden napon, 
Alázatos és szelídnek lenni.
És a kísértésben vigyázni nagyon,
A rosszal szembe, mindig jót tenni.
Tanít kitartásra, engedelmességre,
Elmélyedni vele, tanít csendességre…
Az én Mesterem meg is halt értem,
És én követem lábai nyomát:
Olyan vágyok lenni, mint Mesterem, 
Amikor bevégzem az iskolát!

0 megjegyzés: