BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009. május 28., csütörtök

ÉN AZT GONDOLTAM…

Én azt gondoltam, hogy már tiszta vagyok,
Ég bennem a hűség a Megváltó iránt,
Hogy fehér ruhám van, és az dicsőn ragyog,
Hogy a bűn felett már Jézus bennem Király.

Én azt gondoltam, hogy alázatos vagyok
Szelídlelkűségem nekem a legtöbb van,
Szavaim mind-mind alázatos hangok
És így élek lelki életet az Úrban. 

Én azt gondoltam, hogy mindenkit szeretek,
Sokat imádkozok, Bibliát olvasok,
Rosszat nem mondanak reám az emberek,
Tehát mindenképpen én nagyon jó vagyok.

Igen, így gondoltam, de csak gondolat volt, 
Addig, míg az Ég Urával nem találkoztam,
Megmondta, hogy bennem a tettetés honolt
S én sírva, zokogva karját megragadtam.

Boldog lettem Benne, és már nincs jóságom,
Csupán az Úr Jézus egyetlen értékem.
Hadd kérdezzem testvér, neked van jóságod,
Vagy el van temetve a Krisztus vérében?

0 megjegyzés: