BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2009. május 28., csütörtök

ARANYSUGARÚ NAPFÉNY

(Az „Aranysugarú napfény” című ének nyomán)

Aranysugarú napfény bolyong a bérctetőn,
Míg száz juhocska legel zöld pázsitos mezőn,
A drága Pásztor őrzi, tereli juhait,
Feltárja a jó legelőt s élet forrásait.

Aranysugarú napfény hűs alkonyt integet,
És sír a Jó Pásztor, mert egy juh elveszett!
S ameddig kereste az elveszett juhát,
Ostorcsapások sortüzét élte át.

Azon a napon gúnyolta a világ,
Szent fejére nyomott egy töviskoronát.
Kezét-lábát durva szeg járta át, 
És dárda szentséges oldalát!

Szívem mélyéig ér, hogy annyit szenvedett,
Én tévedtem el, engem keresett!
Útját állta Golgotai halál,
De azon túl is tudta, hogy rám talál!

Aranysugarú napfény ma énreám ragyog,
Igen, megtalált Jézus, én is juha vagyok!

0 megjegyzés: